hétfő, augusztus 30, 2010

az agyalás

Megkezdtem, a 6ik hetemet. Most már 6hónap és 2és fél hét van vissza. Szombaton voltam Canaveral-ban netezni. Jó másfél órát neteztem, aztán akartam volna menni a mall-ba körbe nézni, talán enni valami szutyok amerikai gyorskaját :) de nem volt rá idő. 3-ra vissza kell érni a hajóra, mert itt hagynak. Úgyhogy mall helyett, wal.mart-ba mentem csak. Heti dr. Pepper adagot feltankolni. Gondoltam kelleni fog, mert sok a seaday(tengeren töltött nap) azt kellenek néha a kis dolgok amit élvezhet az ember. Aztán én be is aludtam mikor vissza jöttem. Mikor kelltem szobatársam mondta, hogy Cruise-t cseréltünk. Vagyis ismét mexico felé hajókázunk, mert St Thomason valami hurrikán van vagy valami egyéb időjárási probléma ami miatt nem lehet arra menni.
Ma Cozumel-ben kötünk ki. Elvileg megyek maya piramisokat nézni. Remélem nem lesz túl drága. Elkezdtem kalkulálgatni és nagyon meg kellene szorítani a nadrágszíjat. Egyelőre még nagyon az elején vagyok a dolgoknak és ezért nincs még annyim(még így fizetés után is), hogy tudjam mire számítsak a szerződés végére.
Sajnos ez az éjszakázás ilyen. 10-től pörgés 2ig addig nincs idő gondolkodni, de utána takarítás közben elkezdek gondolkodni, mit merre hogyan. Sőt most még rosszabb is abból a szempontból, hogy már nem én vagyok a 'menzás bácsi', hanem evőeszközt(szilvert) készitek össze, meg tányérokat és tálcákat. Csak éjféltől 1ig kell menzáskodnom amíg a másik srác a szünetén van. Mondjuk szerintem a szoba szerviz is ilyen lesz, mert ott meg folyton megy az ember. Majd meglátjuk, mert ugye az még odébb van(remélem annyira már nem). Tessék megint agyalok :)
Lényeg a lényeg, hogy ma irány ki innen kicsit. Talán piramisok, talán mexicoi kaja, talán valami egyéb. Megpróbálom élvezni amennyire lehet, de ezzel az életformával nehéz. Nincs annyi szabad ideje az embernek, mint azt hiszi. Ezen a héten azért mindenhol ki akarok menni megnézni nagyjából mindent. Aztán nem tudom, hogy mikén alakul majd a következő hét, a crusie váltás miatt ugye. De ha Nassau fele megyünk akkor be kell tábláznom magamnak pár tréninget, hogy kitanuljam magam ebből abból, hisz ingyé vannak és papírt is adnak róla :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése