csütörtök, augusztus 05, 2010

Torok gondok

Vasárnap reggel megérkeztünk a Bahamákra. 10-kor kellet volna kezdenem a melót, gondoltam tudok majd aludni sokat... Sajnos nem így volt. Reggel 9:30kor menni kellet orientációra, így nem igazán aludtam ki magam, mint amennyire szerettem volna. Kb olyan fél 1 környékén végeztünk is, a poén az volt, hogy nekem 1-től volt szünetem, szóval dolgoztam 20-30 percet utána mentem enni és pihenni. A Bahamákat sajnos csak a crew mess ablakából láthattam volna, de ott parkolt mellettünk az egyik Royal Carabien-es hajó. Aztán az este folyamán, leszóltak megint a borostám miatt. Nem készakarva, de elfelejtettem, meg hát a crew mess-be a csürhének szerintem mindegy. De jött egy új főnök azt neki nem tetszett. Az egyik indiai góré helyére jött. Ilyen nagydarab jamaicai, de nem izmos értelemben. Este a bárban a magyaroknak meséltem és ők mondták, hogy vigyázni kell majd vele.
Hétfőre össze is hívott mindenkit reggel 9:30-re. Ismételten nem, hagytak aludni. Mivel nehezen keltem kicsit késtem is, gondoltam 'na faja! Tegnap a borosta, ma meg a késés'. Bemutatkozott, mondott némi infót miként kéne előre haladnunk meg hasonlók. Az van most, hogy ha megcsinálom a tréningeket minél gyorsabban, akkor mehetek testet írni. A sikeres test után, pedig irány a Szobaszerviz. Este meló közben, megint felbukkant a főnök. Iszonyat sokan voltak(busy) és próbáltam mindent királyul csinálni, hogy ne szóljon be. A seprű persze el volt tűnve és ahol én voltam a cukros csomagok szerte széjjel voltak a földön, mert az emberek nem találnak bele a kukába. Ezt meglátta a góré és be is szólt, de mit csináljak ha nincs seprű. Mikor a kezemmel kesztyűben akartam felvenni az sem tetszett neki, ez van.
Mivel a tengeren voltunk így pörögni kellet mint állat és nem tudom, hogy a klíma működik-e, de atom izzadok mostanság. Még akkor is mikor a szobámban fekszek. Ittam is rendesen a jeges vizeket, és ettem a jeget ezerrel :) ha már van jég gép mért ne, nem? Csak a Dr Pepper hiányzik hozzá. Na de ennek köszönhetően (szerintem) a torkom megadta magát. Sose gondoltam volna, hogy itt vagyok a bahamák környékén és torok fájdalmaim lesznek. Szerencsére a Lido-s buli után kezdett kijönni a gond. Tényleg volt Lido buli, lezárták a hajó végét és ott szolt a zene, meg volt kaja is. Én ismét a magyaroknál kezdtem, dumáltunk-italoztunk és felmentünk. A buli témája az egyenruha cserélés volt. Voltak akik cseréltek voltak akik sajátjukban mentek fel, részemről ilyen nem történt.
Köszönhetően a torkomnak, ezután az estéimet a kabinban fogom tölteni és próbálok rendbe jönni péntekre. Akkor szokott lenni a búcsúztatás a crew bárban azoknak akik mennek haza és az egyik magyar lány a Klaudia most végez.
Héten ugye minden nap dolgoztam, és még véletlenül sem tudtam kimenni. St Thomason voltunk tegnap ami ismét USA és át kellet menni megint az imigrácion, de ez most gyorsabban ment. Fent volt az egyik vendégeknek fenntartott bárban. Ott láttam valamennyit a szigetből az ablakon keresztül. Iszonyatosan szép volt fájt is a szívem, hogy nem tudok kimenni. Ma(igazából tegnap, mert már elmúlt éjfél) St Marteen-on voltunk. Reggel volt egy meeting a jamaicai -val, és minden tengeren töltött napon lesz ilyen ezentúl. Tréninggel majd minket, hogy haladjunk előre. Este megint busy volt a téma, pörögtem rendesen, meg rá is készültem. Előkészítettem mindent, ahogy kell. Ebédnél is az én helyemet frankón megcsináltam. Ma volt az első nap mikor, meg is dícsértek ezért. Ebédnél is és este is. Este a jamaicai dicsért meg. Megérdemeltnek éreztem, végre elismerték, hogy jó gyerek vagyok. Kicsit elkezdtem benyalni magamat. Érdeklődtem, hogy akkor előre jutás, hogyan, hol meg ilyenek. A supervisor-unk még 3 hetet marad, utána kapunk valami indiait. Kitudja az milyen lesz, és mivel ez az új góré is kicsit bekeményít és szabályokat követ, gondolom az új supervisor is hasonló lesz. Ezért jobb inkább a góréval lespannolni, és minél hamarabb a szobaszervizhez menni. Ott meg megint új supervisorom lesz. Torkom pedig már egyre jobb, ma már nem marta a teában lévő cukor meg citromlé sem, úgyhogy rendbe jövök pikk pakk :)

1 megjegyzés: