csütörtök, augusztus 26, 2010

éjszakai műszak

Sikerült kimennem szombaton. Pár órát voltam kint, de annyira jó volt. Pedig csak egy Walmart-ban voltam meg egy 'plázában', de az autók, a Dr. Pepper nagyon feldobott. Láttam egy nagyon zsír talán 81-es Pontiac Trans AM Firebird-öt és végre élőben ott álltam az új Dodge Challenger előtt(ki volt állítva a 'mall'-ban). Sokkal jobban felpörgetett ez a ki szállásom, mint mondjuk a st. thomasi vagy a st maarteni kiszállásom, lehet velem van a baj. Este új beosztást kaptunk, nekem minden maradt a régiben. Éjjeles műszak 10-10ig, de nehogy minden tökéletes legyen...
Mint már írtam elvették a személyimet, mert port maning-es vagyok. Ami annyit takar, hogy ha próba riadó van mennem kell a kártyán kijelölt helyre. Nos a főnököm azt mondta csak 4 nap, de Ccozumel után derült ki, hogy nem. Mikor oda mentem hozzá 4 nap után, hogy akkor most 'mi van?' azt mondta, hogy egész hétre szól. Hát úgy felba§zta az agyam, hogy az nem igaz. Nagyon ilyen mostanában, mindenki mondja, hogy így jó fej meg úgy, de folyton engem talál meg mindennel. Ha nem az én dolgom lett volna valami akkor is engem keres meg, pedig időm nincs mindenki munkáját elvégezni. Sose mond el semmit, és mikor csinálok valamit közbe 3 dolgot, mond ami csinálni kéne 3 helyen persze. Ma reggel be is szólt. Az volt a szitu, hogy az egyik kolléga a szokásos ba§ztatásal szövegelt(Ő így poénkodik), én meg mondtam neki, hogy csönd. Erre a főnök szerintem azt hitte neki szólt és ott hőbölgött, hogy nem dolgozok meg ez meg az és majd berak 5-5ig azt majd nézhetek meg ilyenek. Mondtam neki, hogy rakjon. Végül is tök mindegy, mikor dolgozok, a 10 órát le kell dolgozni, szobaszervizig meg még van majdnem 2 hónap(remélem csak 1).
Na de ugye voltam kint hétfőn Cozumel-ben. Kicsit necces volt kimennem, mert nehezen szereztem meg a személyimet, de sikerült és még jegyet is tudtam venni a Katamarán túrára. $10 volt a jegy, ezért mi voltunk 20percet búvárkodni, kaptunk italt ingyen és egy sajtburgert ebédre. A búvárkodás vagy ahogy ők mondták snorkeling, nem a palackos búvárkodás. Mentő mellényben felszínen lebegve a vízen búvár szemüvegben nézed a tenger fenekét meg a halakat. Jó volt, de azért majd kipróbálnám az igazi palackos búvárkodást is. Ezután mentünk tovább a strandra, ahol a már említett sajtburgert kaptuk. Kicsit szomorú voltam, hogy itt vagyok mexico-ba azt sajtburgert adnak, nem pedig egy jó burritót. Képek mennek majd facebook-ra.
Cozumel óta nem voltam kint és kicsit már ingerül is vagyok, ezért volt szerintem a mai incidens. Mikor másnap vissza akartam cserélni az személyimet, volt kint fent akadás megint a főnökkel. Komolyan néha úgy kitudnám ütni. De holnap megint a tengeren töltjük a napot, és lejár a port maningem és vissza kapom a személyimet. Szombaton pedig ismét Caneverel és megyek kis kicsit élvezni amerikát.

1 megjegyzés:

  1. Burritót a niggernek!
    Sajtburgert ettél eleget a mekiben!!!:)
    Szobaszervíz frankóbb lesz, addig kitartás!
    Szedjél már fel egy fillipínó gáddzzzsiitt!

    Légy jó!

    VálaszTörlés