vasárnap, augusztus 01, 2010

1 héttel később

Eltelt egy hét, a mai napon vissza tértünk Canaveral-be. Hát nem tudom, nem éreztem egy hétnek. Így vissza gondolva olyan 4-5 napnak maximum, remélem majd 8 hónap múlva is így lesz, hogy mondjuk 4-5 hónapnak érzem majd és lesz energiám mikor haza térek. Egyik magyar srác mondta, hogy majd kb olyan 2 hónap után lesz először az mikor tele lesz a t**öm.
Nagyon nehezen keltem, mert tegnap elmentünk a crew bárba kicsit sörözni aztán elég későn kerültem ágyba, olyan 2 után valamikor reggel meg már menni kellet. A reggelit még átvészeltem, de utána nem volt 1 órás szünetem. Menni kellet az imigrációra, hogy adjanak papírt, meg megint elvegyék az útlevelem. Állítólag 3 havonta kell ilyet csinálni, meg amikor leszáll az ember. 9:30kor kellet gyülekezni a színházas előadó teremben. Jól megvárattak, úgyhogy ott ülve próbáltam kicsit aludni. Aztán nagy sorban állás meg 3óra után 11:20 körül vissza tértünk dolgozni.
Estére jöttek az újak. Nekem első este a Lido-n kellet asztalt takarítani. Volt egy srác aki úgy járt mint az egyik lány aki velem szált fel. Elkavarodott a hajón így nem vette át az egyenruháját. Nekem kellet elvinni át venni aztán megmutatni neki hol a Lido. Az indiai főnök azt mondta nem kell neki több ember, így szinte minden új segédfelszolgáló a Staff mess-be lett betéve. Engem meg átküldtek a Crew Mess-be. Nem igazán voltam oda érte, de mit lehet tenni. Este pedig vártam az új beosztást... Hát mit mondjak, a pozitívumot kéne néznem benne, de nehezen megy. Egész héten Crew Mess, 10-10ig minden nap(nem lesz úgy szabadidőm, hogy leszálljak a hajóról). Jó benne:
-hogy csak 10-re kell mennem, így tudok aludni reggel;
-hogy ráérek a fehér ingek mosásával, mert oda nem kell;
-hogy nem költöm el azt a kis pénzem ami van a fizetésig.
Viszont mégiscsak a Crew Mess. Az egész egy menza, mindenki érthetetlenül halkan kér mindig valamit ami általában nincs. Eléggé stressz szint emelkedéses, mert nem csípem ha csesztetnek. Viszont mikor nincs étkeztetés, akkor kicsit pihenni is lehet, mert annyira nem sasolnak remélem.
Vacsora idő előtt kibontották a borravalós dobozt, mert azért elvétve néha 1 dollárt letesz a staff az asztalra, meg mikor Floridában vagyunk akkor bejönnek enni a száraz földről és Ők rendesen jattolnak. Kaptam kemény $17-t, szóval van miből elleni még 2 hétig. Igyekszem majd a mosásra félre tenni és akkor elég is lesz, úgysem tudok majd kiszállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése