szombat, augusztus 21, 2010

a Nagy égés

Most már 1 hónapja vagyok itt. Hát nem volt könnyű hónap, de lesz még nehezebb is. Mint már említettem a héten éjszakás voltam, ezért ha volt alkalmam kimentem. Hétfőn a tengeren voltunk, szóval alvás előtt haza telefonáltam, aztán akartam volna mosni is, de nem volt energiám rá. Muszáj volt kialudnom magam, mert az átállás az éjszakázásra kicsit nehezen ment.
Kedden St Thomas-on kötöttünk ki, le is volt beszélve, hogy meló után irány a strand. 11-kor kiszálltunk, srácok toltak egy 20 inch-es pizzát majd elmásztunk a strandra taxival($12 oda vissza a strand). Ez a strand egy hotel-hez tartozott, sajnos nem volt olyan gyönyörű mint a Roatan-i. Képek készültek, de én nem vittem camerát, mert elfelejtettem. Szobatársam az vitt és majd mikor felteszi őket facebook-ra akkor valahogy dobok ide egy linket a megjegyzésekbe(és a Nassaus képekről is). A stranddal az volt a baj, hogy nem volt semmi árnyék, de nem volt rossz, csak ugye valaki nem használt nap ellen semmi krémet. A bőre meg olyan fehér volt mint a hó. Olyan déltől 3ig voltunk a strandon, az utolsó másfél órában már próbálta a törölközővel eltakarni habtestét, de hiába volt. Igen én voltam az az ökör, így hát atom leégtem. Este a meló és kicsit fájdalmasan ment, és nem mentem el orvoshoz vele, pedig kellet volna. Én eddig azt hittem, ha az orvos kiír, akkor nem fizetnek arra az időre, de nem így van. Tehát lett volna egy teljes napom pihenni, de most már mindegy.
Szerdán St. Maarten-en voltunk. Itteni magyaroknak ekkor volt kimenőjük és úgy volt, hogy velük megyek ki. Persze én a strandra max csak pár képet lőni mentem volna velük. Végül is nem hívtak mikor mentek, így átaludtam a nap nagy részét és hajó indulás előtt 2 órával felkeltem és kimentem kicsit körbe nézni. Szép hely mint eddig minden. Mindenki mondta, hogy elektronikai dolgokat itt kell venni mert olcsó, lehet alkudni meg kedvezményeket kapni. Nem olyan volt mint aminek én elképzeltem, úgyhogy ez a része nekem csalódás volt. Nem volt semmi olyan dolog amit én majd szeretnék, de ez jó is valahol, mert nem költöm majd el a pénzem. Azért vettem egy átalakítót a laptop töltőhöz, meg egy aloe verás napozás utáni jég zselét, hogy rák vörös bőrömet kicsit ápoljam.
Az utóbbi 2 napot tengeren töltöttük, szóval aludtam, mostam, dolgoztam, bőrömet ápoltam. Elvették a személyimet 4napra ilyen vészhelyzetes ügyeletre. Kell valakit szerezzek magam helyett, hogy ki tudjak menni Canaverel-ben. El kell mennem a Wallmart-ba bevásárolni ezt azt, meg talán ingyé netezni.
Lassan telik ez a keleti 'krúz'. Sok a tengeren töltött nap és 2 normális hely van csak ahol kitud szállni az ember. Ilyenkor a meló is rosszabb, meg fárasztóbb és még az idő is lassabban telik közben. Remélem ma az új beosztásban azért maradok így éjszakásba és akkor köv. héten mindenhol ki tudok majd szállni.

1 megjegyzés:

  1. Itt a link az albumhoz amit a szobatársam töltött fel. Remélem működik...

    http://www.facebook.com/p.php?i=572067955&k=5XG36Y55PT6G6BDAT123QSYRU6BAW6Z1UVIS&oid=1572830758123

    VálaszTörlés