hétfő, augusztus 16, 2010

csak a pénz

Legutóbb nem is említettem, hogy nyitottam egy bankszámlát. Itt volt a Bank of America-tól egy csaj és nála lehetett intézni a dolgot. A kártyám mire megjön 2 hét(már csak 1 van vissza addig). Már csak el kellene intéznem, hogy a fizum rámenjen a számlára. Nem kell fizetnem semmi számla vezetési díjat, amíg havonta rendszeresen megy rá pénz, vagy amíg van rajta $1500. Szóval mikor haza megyek rajta kell hagynom $1500-t, hogy ne keljen havidíjat fizetni.
Szóval szerdán tréning volt „tömeg kezelés” címszóval. A lényege, hogy ha vészhelyzet van a hajón akkor, hogyan kell kezelni a tömeget. Kaptam róla szép oklevelet, hogy átmentem és 5 évig nem is kell mennem újra. Vicces volt a tréning napja... Reggel 8:30kor kezdődött ugye és délután 1-ig ott voltunk, aztán mentem is dolgozni. Az első szünetem 2től lett volna, de mikor oda értem egyre rögtön elküldtek szünetre. Be clock-oltam 2 percre... :) Sokat nem kellet dolgoznom aznap, délután nem is fáradtam el annyira.
Csütörtökön hoztam a formámat. 'Formal' est van csütörtökön és vasárnap, ami azt jelenti, hogy csokornyakkendős egyenruhát kell magunkra ölteni. Este 7kor mentem szünetre elmentem enni, aztán mentem átöltözni mint mindig, de akadt egy kis gond. A csokornyakkendőmet nem találtam. Átkutattam a cuccaim, de sehol semmi. Vissza mentem anélkül dolgozni, persze mindenki kiszúrta, hogy nem vettem fel. Szombaton mikor jöttek az új emberek, mentem intézni magamnak újat. Ott mondták, hogy $3 az új és máshol kell elintézni. Ma voltam kifizetni, aztán mikor mentem volna össze szedni a szobatársam megtalálta a régit, úgyhogy most lesz 2.
Tegnap megkaptam az első igazi fizetésem. Először ugye csak 2 napot fizettek, mert úgy estem be a 2 hetes fizetési periódusba. $500 körül kaptam, és így belegondolva nem sok ám. Jó persze ez 2 heti fizu, de ugye ki kellet fizetni belőle az egyenruhát, ami $111-volt a nyakkendő miatt. De majd 2 hét múlva jön megint ennyi, akkor már beljebb leszek talán és tudok haza is küldeni.
Szombaton megkaptuk az eheti beosztást. Sikerült elintézni, hogy éjszakás legyek :) Ez azt jelenit, hogy mikor kikötünk én végzek reggel 10kor és meló után rögtön ki tudok menni. Ma is voltam kint Nassauban. Hát ez a Bahama, nem volt az igazi. Persze a cég megcsinálta a frankót... Vasárnap kell kikötni mikor minden zárva és ráadásul a hely is eléggé lepukkant. Nagyon meleg volt kint, vagy 8-szor leizzadtam 5 percenként. A város mint említettem, nagyon lepukkant, minden autó megvolt nyomva, büdös és koszos, szóval nem igazán az aminek elképzelné az ember. Szobatársam csinált képeket, majd elkérem tőle és fel teszem, bár nem érdemes. Nem nagyon volt semmi amit fotozni lehetett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése