szerda, augusztus 11, 2010

Végre kint

Ma végre kijutottam egy kicsit, de ennyire nem szaladok előre. Torkom mondjuk úgy rendbe jött péntekre, ahogy reméltem. Pénteken ment haza a Klaudia, és este a bárban búcsúztattuk. Nagyon jó fej volt, hagyott itt nekem spanyol könyvet, úgyhogy nincs akadálya annak, hogy megtanuljam a nyelvet. Még nem kezdtem el, mert csak pár napja hoztam el az 'könyvtárból'. Jamaicai fönökünk előszeretettel van a nyakunkon és egy-egy vacsoráztatás után el kell mennünk sörözni a bárba.
Az élet, kb úgy alakult itt is mint a mekiben anno angliában, csak itt 1 hét után jött az új főnökség. Engem annyira nem zavar, mint a többieket akik több hete vannak már itt. Jó én is itt vagyok már 2,5 hete, de ők előttem 3-4 héttel jöttek. Tiszta poén, hogy fel vannak háborodva mindenen én meg csak vigyorgok ezen mint a tejbe tök. A supervisor-unk Juanito, elnevezte Obamának. A változások miatt, meg gondolom mert fekete. Szóval Obama mindig a nyakunkon van és mondja mit merre hogyan. Ezzel semmi gond, csak mikor elkezdesz valamit rögtön változtat és küld csinálni a másik dolgot és az előzőnek még neki sem tudtál úgymond állni. Az én burámat bírja, látta, hogy mindent rendesen csinálok és követem az utasításokat. Ezután kicsit próbáltam nyalni is, hátha előbb tudok majd szobaszervizbe kerülni. Remélem lesz eredménye, mert annak nem örülnék, hogy jobban hajtok mint más és semmi eredménye.
A hetem nem volt semmi, elég rossz volt és hosszú is. Jött ugye az, hogy nem tudtam kimenni. Aztán ott volt még 'Obama' is, ráadásnak meg közölték a jó hírt a magyarok. A cég elkezdte bevezetni a nincs előrelépés témát ezen a hajón is. Hiába jönnék vissza még kétszer, akkor is csak segéd pincérként jöhetek vissza kb $1000-t és hajthatnám a belem itt a menzán. Szerintem, majd megpróbálok átmenni fotósnak. Úgy hallottam azok is ennyit keresnek, fizetik a repjegyüket és Ők már staff nem crew. De majd meglátjuk.
Szombaton megkaptuk az új beosztást és ez még jobban rombolta a kedvem. Ugyanígy 10-10ig kell mennem napközben. Elvileg nem tudtam volna kimenni, de sikerült ledumálni a Juanito-val így ma kiengedett. Ma elég érdekes volt a nap. Tegnap bározás után, elmentem mosni, végéztem kb hajnali fél 4kor. Reggel 10-re kellet ugye mennem, én meg 10:40re értem be. De mellény nélkül, mert azt ott felejtettem a mosodában. Kicsit rajtam volt a para, hogy most mi lesz kések és még ez sincs meg. Gyors elrohantam és hála az égnek meg volt még. Aztán végre 2 és fél hét után végre ki jutottam. Isla Roatan-on kötöttünk ki és szerencsére a két kikötő közül a jobbikban(kb 5 perc a strand). A látvány eszméletlen volt, csináltam is pár képet. Kicsit belegondoltam, hogy mikor jutottam volna én el ilyen helyre. Sajnos csak másfél órát voltam kint. Hát igen, ez benne az egyik rossz. Irigyeltem is kicsit a nyaralókat akik vázás cocktail-el sétálgattak a vízben. Este volt egy laza vacsoráztatás Obama sem zaklatott minket nagyon, szóval nem volt vészes a nap, de érdekes volt. Holnap kelhetek korán, mert kollektív tréningre kell mennem 8:30-ra. Képeket majd feltolom facebook-ra. Érdekes lett egy kettő, mert a nagy napsütésen a kijelzőn nem láttam mit lövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése