szombat, szeptember 18, 2010

trénings...

2 hónap eltelt, többnek érzem kicsikét és már nagyon fáradt vagyok a crew mess-hez. Lépnék tovább a szobaszervizbe, de kedves főnökünk nagyon mondja a testet. Szobatársam(+pár emberke) még a régi főnöknél került fel test nélkül. Lehet meg kéne említenem, ezt a dolgot neki, de nem akarok én kitolni senkivel. A tréning listám azt mondta jól áll, egy két tréning kell és mehetek testre. Remélem jövő héten le lehet ezeket zavarni.
A héten kicsit neki álltam kezdeni magammal valamit. Ez azt takarja, hogy úgy döntöttem az első 2 hónapban sokat voltam kint sokat láttam(sokat is költöttem úgy érzem) ezért irány a tanulni. Elkezdtem az angolomat kicsit ápolni a tréning központban. Hát azt hittem valami komolyabb angol oktatás van, de csak ilyen haladó szint -ig/-re felhozó programjuk van. Sebaj, majd ha végeztem a könyvemmel, akkor neki állok olvasni valami angol könyvet. Szóval az angollal haladok, talán 1,5 hét és a 3as szintet(ami a legmagasabb) elvégzem és nekilátok spanyolt tanulni. Van egy két program tréning és menedzsment tréning is, lehet majd párhuzamosan bevállalom mellette. Az angolt azért, ha már elkezdtem akkor gyorsan le akarom tudni, mert nem olyan nehéz.
A másik nagy dolog, hogy tegnap elmentem a konditerembe is. Kicsit gyalogoltam, mert ugye nem megyek eleget meló közbe :) és kicsit emelgettem a súlyokat. Remélem nem fogom egyhamar abba hagyni. Ha ilyen egybe beosztásom lesz és éjszakás leszek még jó sokáig, akkor szerintem menni fog.
A héten csak kétszer voltam kint. Keleti 'krúz'-on voltunk ami ezt jelenti, hogy megálltunk Nassauban, St Thomason és St Ma arten-on. Az utóbbi kettőnél volt kis csere az Igor hurrikán miatt. St Marteen kettő részre van osztva. Egyik fele a hollandoké a másik a franciáké. Mi mindig a holland oldalon kötünk ki, ami a csóróbb része a szigetnek ezét eltúráztunk a Francia részre. Nah az nagyon szép kis hely volt, majd tolom fel a képeket ha meglesznek. Autókáztunk egyet aztán a parton kötöttünk ki. Ott kajáltunk egyet páran. Hoztam a finnyás formámat, és ettem egy bacon sajtburgert. A hely a parton volt és a tulajok franciák voltak, persze ez nem meglepő a francia oldalon. A nő aki kiszolgált minket azt mondta, hogy 20 éve él itt a karib térségben. Kicsit elgondolkodtam, ha lenne kis pénz lehet ki kéne ide jönni élni a part mellé, ahogy azt elterveztük régen. Csak a hurrikán szezonokat kéne túlélni, meg meg kéne békélni a franciákkal. De pénz nélkül is lehetne ide jönni, McDonald's az van :) meg más egyéb is, és mivel francia, illetve holland terület nem kéne szenvedni sokat a papírokkal, hisz EU :)
St Thomason csak egyedül mentem ki, hogy járjak egyet. Ez a sziget amerikai terület, de nem annyira amerika. Próbáltam találni egy automatát, hogy vegyek ki pénzt, mert a hajón $4 ha pénzt akarok kivenni, de sajnos nem nagyon a bankom tulajdonában lévő automatát. Benéztem a K-mart-ba vettem egy epres Fantát, kártyával fizettem és próbáltam Cash-Back(olyasmi, mint mikor pénzt vesz ki az ember. Angliában is volt ilyen)-et kérni, de 6 jegyű a pin kódom és még nem nagyon jegyeztem meg. Próbálgattam aztán végül nyomott valamit a kasszás csaj és sztornózta a Cash-Back-emet, aztán megnézte a kártyámat és kérdezte, hogy benne vagyok-e a seregben(a kártyám hadsereges kinézetű, mert ez nézett ki a legjobban a sok variáció közül). Hét érdekes szitu volt...
Vissza gondolva hosszú hét volt, de hát ilyen ez a 'keleti krúz'...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése