hétfő, június 06, 2011

volt 1szer 1 vakáció

Már rég megkellet volna írnom a szerződés végét. Ahogy közeledett a vége, úgy telt egyre lassabban az idő. De hát ez ilyen, ha az ember már nagyon vár valamit. Utolsó hetemen Costa Maya reggele után már nem kellet dolgoznom. Turista ként szálltam, le ami azt jelentette, hogy Costa Maya elhagyása után már elvileg amerikai felségterületen voltunk és a vízumunkkal úgy nem lehet dolgozni. Hála az égnek éjszakás voltam utolsó hetemen is ezért reggel ki clockoltam és kezdődhetett a királyság. Bár 10kor még mennem kellet a havi próba riadóra, de az már semmi volt.

Szépen becsomagoltam remélve, hogy nem lesz túl súlyom. Ezután nagybácsi felé vettem az irányt, ahol 3 hetet voltam. Ott kicsit belemerültem a vásárlásba és bepótoltam a nagy pénz költést, amit hajózás közben próbáltam elkerülni. Annyit azért talán mégsem költöttem.



Jelenleg még itthon vagyok, még 1 napot. Eltelt a vakációm :( és most még maradnék még pár hónapot. De az élet sosem áll meg és ideje lesz vissza menni. A hajós élet nem volt annyira vészes, de ismerve a jelenlegi lehetőségeket a cégnél, úgy vélem ez lesz az utolsó szerződés és keresek majd valami mást. Aki olvasott eddig és menne, az nyugodtan próbálja ki. Minden ember más. Én nem láttam meg ebben az élet stílusban azt ami ide láncolna még pár évig. Én ilyen vagyok. Ennyi.


Szóval szerdán hajnalba megyek. Elvileg majd New York-ban kell felszállnom az új hajóra, de ez még változhat, és általában szokott. Remélem jó fej lesz ott a vezetőség bárhova is kell mennem. Gépet nem viszek, mert majd kint vennék egy újat. Szóval nem tudom mikor lesz legközelebb bejegyzésem, de majd igyekszem minél hamarabb jelentkezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése