péntek, július 23, 2010

Az Utazás Napja

Hát Üdv Mindenkinek!

Elsősorban kedves családomnak, barátoknak és ismerőseimnek fogom vezetni ezt a kis blogot csodálatos kalandjaimról. Hát elég sovány lesz ez az első bejegyzés, mert hát sok minden egyenlőre még nem történt.
Ma indul a menet a repülőhöz nemsokára még kb 1óra. Reggel 7-kor indul a gép Frankfurtba ott szállok majd át a Miami járatra. Ha minden jól megy ottani idő szerint délután negyed 2-re, itthon kb este valamikor(+6 órával később) 8 felé kell majd megérkeznem. Ma körbejártam még a környéket elbúcsúztam akitől tudtam, bepakoltunk meg hasonlók. Átlagos indulás előtti készülődéses nap.
Alvásban nem igen van részem, majd talán a kocsiban. Kicsit izgulok, ideges vagyok, kíváncsi meg ezeknek a keveredése. Azért eléggé 'para' így elindulni társaság nélkül. Semmi ismerős vagy valami. Majd ott ez persze kialakul, de így most nem valami jó. Ez van, "az élet kegyetlen" a ahogy Miki szokta mondani. Ez így most eléggé NAGYBETŰS ÉLET lesz, remélem megállom majd a hejem.

Legközelebb már tartalmasabban írok, hisz lesz miről.

5 megjegyzés:

  1. hejem --> helyem ;)
    jó utat

    VálaszTörlés
  2. Van ez így máshol is:) Hajrá!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes legyél Gyula mester! Nem lesz semmi baj, tuti megállod a helyed, ahogy Silent Bob is tette a bóóót előtt :)

    VálaszTörlés
  4. Gulio!
    Vigyázz magadra! Mi szurkolunk neked!

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenki! Sim direkt írtam így :)

    VálaszTörlés